FANDOM

Aurelioanele au fost forul suprem unde s-a hotărât cine poate să se stabilească în peșteră și să se alăture grupului de schilozi.

Stanze

O sa mai treaca ceva timp pana sa realizezi cum stau lucrurile pe aici. Mai intai ar trebui sa stii ca numai cei ce fac parte din clubul "La Stanza" au dreptul la postari interesante, de apreciat. Ceilalti pot sa scrie si ei, desigur, dar vor fi tratati precum ai simtit-o pe pielea ta.

Nu incerca sa te faci respectat prin calitatea posturilor - nu vei reusi. Ai fost calificat de prost de un membru in regula pentru o opinie perfect valida? Nu despera, o sa ai placerea de a constata ca ceilali te vor bate cu intelegere pe umar si te vor accepta asa prost cum esti. Cel ce te-a facut prost era si el obosit, stresat, etc; chiar daca nu avea dreptate, ce-ai vrea acum, sa-si ceara iertare?

Exista si alta categorie de useri - cei care au datoria de a ataca orice nou user si a denigra orice idee a acestuia. Un soi de nulitati care fac acest job pentru a-si satisface nevoia acuta de spurcaciune zilnica. Sunt usor de recunoscut: te ataca intotdeuna pe tine, dar niciodata pe membrii clubului. De altfel, ei sunt priviti chiar cu simpatie de membrii clubului, fiind considerati un fel de hiene sanitare printre atatia neaveniti la ospatul Taclalei.

Solutia iesirii din acest impas? Ai inteles-o si tu din celelalte postari: nu rata urmatoarea iesire in Parcul Angrignon. In rest, numai de bine despe Tacla.

diva (aprilie 2006)

2003 14 decembrie

2007 ianuarie 12 - Stanza

Aurelioane

2003 sep 9 - Prima mențiune documentară

by biceps. Aurel țapul logodit nu descoperise încă peștera.

2004 aprilie 25 - parc Angrignon

ade777, ANYTA, apalim, biceps, caillou, chum, firewall, grugio, mihaimont, sergentul, vlad69, the immigrant = Jarod, Georgeta

La acea vreme, picnicurile arătau ca în picturile medievale, adica ele ședeau moale pe iarba iar ei discutau la masa lungă soarta regatului.

Existau și indivizi care faceau fotografii pe ascuns. Aurel - țapul logodit de la Guvern avea să revoluționeze sistemul. Picnicurile au devenit petreceri câmpenești iar fotografiile au început să se faca brutal, suprinzând cele mai proaste momente ale subiectului; dar fotografiile se făceau pe față.

Ulterior, James Curcă avea să introducă difuzarea pozelor peste tot în Canada, după principiul "cine nu se vrea pozat și difuzat, mă-sa este c...ă".

Până la urmă Lemuru a ținut cont de dreptul la imagine (totdeauna a apărut mai devreme sau mai târziu o cărămidă divină care lovește pe unul sau pe altul în moalele capului) iar fotografiile au fost scoase de pe forum.

2005 septembrie 4 - aniversarea lui Tractoristu

Aurel de la Guvern dă un mic party privat. Debutează astfel Toamna Sifonarilor, care se va încununa cu aureleonul lui Nasti, credulul din Focșani.

James, ZZ, Rufus, Agno, ru, scufita, sergentul, gsx-r, frumashil (clona de clona), vlad, Cafe, shu, admira - se încheagă "gashca de pe cuebecro". Mai pe românește spus, aceștia sunt o ceată de arendași care vor prelua controlul asupra banilor avocaților.

Adminul în sine nu este invitat.

2005 sep 10 - parc Angrignon

2005 vineri 16 septembrie - biliard

Captain Pooper fotografiaza femei din public si distribuie pozele pe forum pe post de "material de l..a".

2005 octombrie 30 Halloween

ZZ funia

Alexis celular

tremblay

scufita cu 2 fani cosulet

Admira

Nico_Montreal Zorro

ru piratul Caraibelor care naveteaza toronto-montreal

oaretu drac

Bracket

awrel scotian

GRGA

zburlici

2006 31-5 ian - Doru Năstase din Focșani vine în Canada

2006 aprilie 1 parc Angrinon

Aurelion extra-sezon. Parcul nu este deschis publicului pentru picnic sau alte activități.

Ștefanescu GeacăNeagră sare să bată un nou-venit pe motiv că poartă geacă neagră și este securist. Ade777 amenință cu sperjurul la tribunal 50 contra 1. Vlad Sulu șoptește că Nasti este securist.

2006 aug 26 parc Angrignon

Para

2007 Iulie 28 - parc Angrignon

parasuco macarena vlad69 aca alexis GRGA PlTlÇ Admira chum Borsec(in trecere) ru Nico_mtl Singur Wittman zinedinZidar ouaretu si ... kikoo

Poulamonane, popice, etc.